Löpning

Hej på er! Har vaknat på helt fel sida. Hur irreterad som helst. 8.30 det ringer och det är annonymt. Struntar i att svara eftersom jag väcktes av det samtalet. Går och lägger mig igen. Det ringer igen, annonymt. Jag svarar:, och det är Ove Larsson, min töliga husläkare som ringer. Hoppsan men vi pratades vid för en vecka sedan och han hade glömt att radera mitt nummer. Ingen ursäkt men det är han i ett nötskal. Går och lägger mig igen. Det ringer igen. Väl uppe i köket där telefonen ligger, lägger han på. Då har han ringt upp istället för att radera. Rätt kul nu faktiskt, men i morse var han inte mycket värd. Kunde inte somna om så springskorna åkte på och det blev 30 min löpning. Kommer hem och kaffet stod på och frukosten serverad. Vilken lycka! Irritationen försvunnen och nu är jag redo för dagen. Tack Ove för löprundan....

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 11:02:02
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0