Längtar....

Det är grått och trist ute och jag känner verkligen att jag längtar efter sol och värme och att bara få strosa runt i ett par flippflopp.
Semester...Jag längtar att få resa. Jag längtar efter att få ligga och sola, bli brun och där med få energi. I går fick jag reda på att Mexicoresan som var planerad till april är inställd. Skulle ha åkt iväg i 8 dagar med Aliassmith. Shame on that. Well, den kommer ju att bli av men frågan är ju bara när. Vad har jag nu att se fram emot?
Jo i maj åker jag till Portugal med Kärstingänget (Tjejklubben som vi har haft i över 15 år).
Tequila provning i Degerfors 7 Mars (ingen sol, men energi får jag för att jag gör nåt som jag brinner för).  Nä dags att planera in nåt. Ska gå och morgonkramas med min underbare Jörgen nu. Vet ni att när man kramas och pussas så gör det i minst 20 sek. Annars hinner inte hjärnan med och kroppen förstår inte att man har fått fysisk kontakt. Så gå och kramas lite och gör dig själv en tjänst och nån annan glad.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Det portugisiska vinet var jättegott! Satt och försökte känns de olika smakerna som ska finnas i, men nä. Det smakade bara gott liksom. Hoppas du mår bra, kram!

2009-01-24 @ 10:41:45
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0