Influensa

Ja då kom den. Har kännt hela veckan att nått är på gång och har ju en ledig helg. Kroppen slappnar av och visp så var febern här. En kolega hade skiten i 1vecka så vi får väl se vad som väntar mig. Missar min tennislektion i morgon, skit också. Jag har verkligen sett fram emot den. Våran vän Mauritz har varit och hälsat på den här helgen. Stackarn har blivit bomarderad med datafrågor hela helgen. Mauritz jag är jättetacksam för din data hjälp.

Mauritz förr förra året när han var hemma

Oh nu måste jag krypa ner i sängen igen

Hej då

Kommentarer
Postat av: Henrik Johnson

Det var så lite så. Tack för er gästvänlighet!

2009-01-25 @ 21:07:24
URL: http://blog.henrik.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0