Godis

Nu är det slut ätit på dom här underbara goda sötsakerna. Jag älskar choklad, lakrits, ostbågar kan jag vara utan, om jag måste. Fransknougat är en pressbyrån choklad. Guldnougat är en konsum choklad. Polly är en nyhet faktiskt som jag köper då och då faktiskt, men inte på något särskilt ställe. Tror jag.... Smågodis som kungskaramellen kan jag tyvärinte äta. Fiser som bara den efteråt, försöker undvika det men ack så svårt det är. Marabou choklad då. Vilken läskar bäst vid badstranden egenligen? Oh, hur ska jag kunna vara utan dessa fantastiska goda, underbara, älskade godsakerna. Det går helt enkelt inte. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: christina

Jag skall också försöka undvika godis! Nu när jag börjat jobba hinner jag ite träna lika mycket... kilona kommer smygande...för fort!

2009-01-18 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0