Back to buisness

Ja då var julen över och det är 2009.
Wow fantastiskt att leva.
Jag har träffat Mervi.Min gamla barndomsvän som numera bor i Nice.Vi träffades en lite snabbis här i Stockholm fast hon var förskyld och behövde ligga i sängen.Hon kom med sin Pascal och deras två små tvillingar.Ja små och små.Flavio och Paolo kom två månader förtidigt men var två stabbiga ursöta bebisar.
Har kört ett stenhårt spinningspass idag.6o min med en gotlänsk helgalen kille som instruktör.Men han kör sten tufft och mycket stående spinning.Skönt, känns som fläsket får röra sig lite och förhoppnings vis försvinna.
1 kg blev det som julbonus.Går alltid upp när jag är ledig.Om jag skulle sluta jobba inom restaurang skulle det att bli kaos.Men nu är ju inte det tanken som tur är.

Har kommit på en ny grej som också är ett nyårs löft.Nämligen att komma ner under 20 i handikapp i golf.Det ni......

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Catarina/mamma/mormor

du går in under fliken länk..den hittar du när du klickar på fliken skapa där det står URL skriver din min bloggadress catariansund.blogg.se och under namnet mitt namn, det räcker,puss,puss

2009-01-04 @ 11:45:27
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0