Tränings dagbok Februari 2009

Känner mig forfarande risig, men nu är det dags att sätta igång med träningen igen. Mitt tränings kort är uppgraderat och ett cochningstillfälle är inbokat. Nu kör jag.

MÅL=
Gå ner 4 kg, under 20 i handikapp (golf), Springa halvmaran på 2 timmar, springa tjejmilen under 50 min

1-2 Vila
3.e Spinnning 30 min core 30min
4:e Poweryoga 60 min. Frukost:youert,med musli, lunch,Matboden, banan, ops glömde middagen 
5.e powerwalk 1 1/2 timma, Frukost:1 äpple,youert,med egen musli.Cornflakes,havre,linfrön, solrosfrön, pumpakärnor.
6:e 60 min lugn promenad
7:e Vila
8:e Bodypump 60 min

9:e Sjuk!
21:a Jag är forfarande inte bra.
22:a Vila
23:ePowerwalk, 1 10 min till jobbet
24:e sprang 20 min til lfridhelmsplan.Kändes bra.
25:e promenad 1 timma med Karolina
26:e Äntligen hård körning. Spiningspass 30 min. Upplägg sista 1/2 milen Vasaloppet. Helt slut efteråt.vi fick blåbärssoppa.Hoppasde core,orkade inte helt enkelt. Förskylningen är över och jag ärtillbaka i träning. SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0