Storhandlat

Jag tog med mig kia till Ica Maxi i Nacka idag. För mig  som jobbar på krogen ( äter mesta dels där) och för kia som är singel är detta någonting vi tycker är kul. Kia har ingen bil och det är ju ett måste man man ska storhandla. Vägrar åka tunnelbana med 5 kassar. Vi storhandlar ju inte så ofta så det här är ju superkul. Vi  var där i 2 timmar.
Först fastnade vi direkt vid ingången, lite tjejsnack först. Sen shoppade vi lös, klämma och känna måste man ju göra. Kia som jobbar på Ica kvantum Tyresö kan ju det här med prissättningar, fetthalt kontra kötthalt i maten mm. Kia träffade på en kompis så vi fastnade en stund med henne också. 
Kompisen  hade med sig en stoooor shoppinglista, hennes nya nyttiga liv skulle börja. Träning med bra kost. Vi skrattade eftersom Kia hade samma tanke.  (Fast glömt lappen hemma) 
I mina kassar fanns det bara en onyttig sak. Typ Nutella ( ett billigare alternativ). Jag var tvungen att testa bara föratt se om det verkligen smakade som nutella.
Nusica 11,90 = helt ok, billig och går jättebra att baka med.Ni trodde väl inte att jag köpte den för att äta med sked.

Kassarna kostade 1455 kr och jag är jätte nöjd. Vi köpte med oss Sushi hem till Kia, drack kaffe och tjattrade vidare. Fick en uppdatering om hennes nya date. Hemlis än så länge....
Kl är 18.15, dags för mig att åka hem.
Jag ska baka.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, min kära vän. Jag tror eller tillochmed vet, att du tänker äta Nutellan med sked!! hihi

2009-02-02 @ 08:32:04
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0