Förskyld

Kära Vänner!
Har blivit sjuk igen. Stakars mig. Jag känner mig som reklamen (han som snackar om hur det är när kvinnnor föder barn) Ja nu skrattar jag lite, den reklamen var ju så bra. Han är snor förskyld.
Har ju  precis blivit kvitt min influensa och börjat träna och hoppsan jag blev sjuk igen. Ja och jag vet väl att Erika har rätt. Träna mycket = bra kost och mycket sömn. Sömnen har jag haft problem med på sistone. Kan inte sova. Vaknar varje morgon och det snurrar i huvudet. Tänker mycket men tycker inte att jag är stressad. Well well nu vill jag bara bli frisk. Snälla förskylning försvinn.
Idag har jag och Jörgen varit på en fototagning. Blev uppringd av ett företag som heter The Studio. Sorry tjejer jag har anmält några av er, så några av er kommer att få ett samtal. Säg bara nej om ni inte vill. Jag fick nämligen ett gratis foto om jag rekommenderade några.
Så här gick det till:
Vi tog med oss tre klädombyten och begav oss till Kungsg. 2
Väl där blev vi sminkade av deras makeup artister, (Jörgen var smått road) han var enda killen.
Håret stylade dom  också.
Sedan fick vi vänta en stund tills fotografen kom. Vi tog ca 60 bilder var och såklart bad vi dom att ta några gemensamma bilder också. Först var man ju lite halv stel men det blev några hyfsade bilder på oss tillslut. Sedan var det en väldigt lång väntan på att vi fick se bilderna. Men till slut ropade dom upp oss och vi fick gemensamt kolla igenom bilderna och köpa om vi ville. Självklart köpte vi några. Så blev man lurad igen.
Jörgen pustade lite och tyckte att han kunde ha gjort nåt annat dom här 4 timmarna, men vad gör man inte för sin käraste. Nåt annorlunda var det ju iallafall.
Resultatet:



Tänkvärt: Tyck inte synd om dig själv, det finns andra som har det värre.

Kommentarer
Postat av: christina

Men vilka fina foton! Vad snygga ni är - är ju riktigt stolt över att mina bästisar är sådana puddingar!

Kram

2009-02-15 @ 23:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0