Östersund

Det är ju ett fantastiskt fint vinterväder, idag - 25 grader.
Oturligt så har vi varit och farit på vägarna och det har inte varit så roligt. Efter Kristinehamn så åkte vi upp till Delsbo till våra underbara vänner och våran andra familj. Christinas mamma och Janne har ett hus där i idyllen. Det tog oss dryga 6 timmar upp, stackars Jörgen. Men han vill inte att jag ska köra, så jag läser och sover.
Vi fick en härligt god middag och vi sov sen över och åkte vidare till Östersund idag. Landskapet var helt otroligt och rena rama zoot
En skock av renar mötte oss på vägen ett par gånger, älgen visade sig och jag väntade bara på vargen. Nu är vi äntligen här i Östersund och då ska vi se hur mycket skidåkning det blir av i det kalla vädret.
Några dagar kvar på det här året och det ska bli träning av för mig och Christina.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0