nyföretagarecentrum.org

Ja äntligen har jag kommit till skott att anmäla mig till nyföretagarecentrum. Där får man GRATIS rådgivning om allt som rör att ha / starta eget företag.
Min tanke är inte att stara ett stort företag för jag trivs med att vara anställd och slippa huvudvärken. Men jag skulle ändå behöva kunna fakturera om jag ska hålla i dryckesprovningar. Än så länge har mina provningar varit privata eller i jobbet men förfrågningar börja rulla in.
Den 16 december är jag nu in bokad och vi får se vad jag kan lära mig.
Skönt när man tar tag i saker som man vill göra. Ibland går tiden bara och det rullar bara på:0)

There is something about Tequila




Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul!!! Lycka till.

// Kram Big sis

2009-12-03 @ 23:52:23
Postat av: Marina

Tack!

2009-12-05 @ 12:26:17
URL: http://marinatequila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0