NEW YORK

14 år senare har jag varit där igen och det var helt fantastiskt. Kände inte igen mig, mycket var nytt och jag antar att det är så att jag inte heller sökte efter samma sak nu som då.
Pulsen var hög när vi landade och det var alldeles underbart.
Jag och 13 grabbar gjorde NY på fyra dagar och jag var rejält jetleggad när jag landade på Arlanda väl hemma igen.
Vi bodde nere i Northend Ave och passerade ground zero varje dag. Ingen rolig syn men man förstår hur bra man har det.

Besökta restauranger:

BLT Prime
111 East 22nd Street



Ett sjyst, super bra Steak house

Ottomanelli NY Grill
1424 Lexington Avenue New York



Ett mysigt litet brunch / brasseri ställe. Sånt man ser på filmerna:)

Rosa Mexicana
Union square, 9 east 18th street



Här snackar vi Mexikanskt inte EL Maco. Mango margaritan drömmer jag om.

Mycket shopping blev det, nu har jag träningskläder så det räcker för ett tag. Margaritas har jag provat så det står härliga till. Mycket inspirerande för Texas Tequilabar.
Nu i helgen blev the Orange Margaritas en hit.



Jag lovar att det inte går 14 år innan jag är tillbaks i New York igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0