Köttbullar

Det är söndag och idag måste jag bara ha köttbullar. Jag har hittat en ny kompis i köket och kom på den briljanta idén för att jag skulle använda gamla brödskalkar till ströbröd. Jag orkade inte riva brödet så jag la det bara i mjölk och det blev så klumpigt så då kom jag på att använda mixern.
Ja och varför inte då lägga i löken också och mixa allt. Sagt och gjort, vips så var det klart.



Det här är säkert ingen revolutionerande idé för er, men för mig var det fantastiskt. Det värsta jag vet är att riva löken. Ni kommer säkert ihåg vem det är som brukar sköta det i våran familj.


Köttbullarna blev ju såklart jättegoda och det var en perfekt middag.
Annars har dagen handlat om yoga, skidskytte, godis och vila. Kan vara möjligt att en förkylning är på väg att angripa min kropp. VÄGRAR bli sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0