Jul

Ja då har det varit jul igen. Det här året var det extremt stressigt inför jul. Jag bestämmde mig för att inte stressa upp mig men hur lätt är det när tiden bara inte räcker till. Skinka blev det ingen kokt i år. Julkort inga gjorda fast det är något jag älskar att sitta och pyssla med.
Jaja, vad gör väl det nu, jag fick ju vara i New york istället och jag har ätit massor av god jul mat, träffat hela familjen och även en del utav släkten.
Farfar Harry har jag också varit och hälsat på, farfar har nu fyllt 85 år och är pigg och blev mycket glad över att vi kom och hälsade på.
Glada överraskningar kom det också, brorsan ska bli pappa igen.

Julklappar:

Pulsklocka
Biljett till skatan på Rival
1 fl Amarone ( Tommasi)
Badsalt
Yogamatta
presentkort på NK
Vin & mat bok

Tack Tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0