SKRIVKRAMP

Hej på er!
Det har varit svårt att hitta motivation till att skriva helt plötsligt. Aj aj armen är helt lam. Förskyld blev jag efter förra helgens vistelse i KGA och dopet för lilla Natalie. Åsas lilla guldklimp.
Det här med att vara konstant förskyld har fått mig lite låg, att inte kunna träna är inte bra för mig och inte er heller för den delen. Men för mig innebär detta att jag också får problem med ryggen, axlar och handleder.

Men är nu fit for fight,

Vad har hänt då!
V 14,
Helgen tillbringade vi i KGA och Kristinehamn, dop, fika med tjejligan, fika med pappa och Nadja som råkade vara hemma också. Självklart träffade jag Angelika och lilla Nova, mamma och Kjell också.

V 15
Recover från förkylning, jobbat lite grann, middag för tjejerna från jobbet och Kia.
Fredag crosstraining runt området med 30 min intervall, styrka i naturen
V 16
Tisdag sprang 40 min tilljobbet. Stelt, tungt jobbigt,
Onsdag srang 10min till gymet,  X - fit 30min ( styrketräning i grupp, två övningar i taget 21, 15,9 ) promenad hem.
Packar för resan i morgon till Tyskland och vackra Moseldalen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0