Motivstämpling

Jag fick med mig Kia på kursen. Vi gick först och åt på Söderkisen. En fylld lövbiff med mozzarella,soltorkade tomater, balsamico och ruccola. Potatisgratäng till det och en flaska rosé. Hoppsan , ja det blev en flaska vin och sedan kurs!

Dom här två timmarna var jätteroliga, kolla in korten.




Jag köpte självklart med mig lite papper och lite behövliga grejer så jag kan göra lite fina kort. Ska på dop på lördag
så det är ju dags att göra dop kort.



Vi mötte upp Jörgen efteråt och gick på Accurat. En trevlig söder pub med ett jättesortiment av Whiskey.
Stolta och glada pyssel tjejer.







Jag har nu fått lite tips och ideér, bara att sätta igång och skapa.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad duktiga ni är!! Jättefint.

2009-04-03 @ 23:51:11
Postat av: christina

Jag har fått ett fint kort!!!!!!

Du är bäst!

2009-04-06 @ 22:44:12
Postat av: christina

Vi har fått ett jätte fint kort!!!!

2009-04-06 @ 22:45:23
Postat av: Catarina sund

Tycker väl att vi sett nog av dessa kort nu...lite uppdatering skulle ju inte skada. Jag är jätte nyfiken hur lammet blev...eller om det blev ngn mat överhuvudtaget;-)

2009-04-14 @ 22:55:54
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0