Hejdå Mars Hej April

Ja nu är våren här, solen skiner och idag tog jag cykeln till träningen.
Vad hände mars?
Jobbade mycket eftersom en kille på jobbet hade semester och jag har mycket på gång i Maj så att jobba var nödvändigt.
Har kollat min mage. Äter nu varje morgon ett medel som heter Inolaxol. Det ska ge min mage fibrer så den jobbar bra. Väntar på svar och remiss till en dietist. Jag äter ju inte så bra, älskar fet mat och godis, as you all know 
Men har faktiskt inte ätit godis på ett tag nu eftersom jag strävar efter mitt mål. -4 kg
Hur svårt ska det vara egentligen?

Mars vädret har inte varit roligt. Grått, trist, regn och snö.
Tequilaprovning i Degerfors och spökvandring i gamla stan
Jörgens pappa har varit och hälsat på och jag har varit dyng förskyld. Roligare än så här har inte Mars varit

Hej då Mars

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tips: Prova en matsked kallpressad Linfrö-olja / dag Toppen för magen!!! Kramis Lollo

2009-04-01 @ 19:30:26
Postat av: Anonym

Ja, tack för tipset.

2009-04-02 @ 14:00:57
Postat av: Anonym

Tack för tipset, måste provas

2009-04-02 @ 14:02:09
URL: http://htpp//www.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0