vuxenpoäng

Hej
Vad sägs om detta.Har tagit ledigt från jobbat.Packar ihop min emerald HUSQVARNA sy maskin och beger mig till söder på symaskins kurs.Ja symaskins kurs,det ni är inte det vuxen poäng.Katta , vad tänker du nu? kärring.
Så himla kul.Nu har jag lärt mig alla sömmar och såklart köpte jag ett mönster och tyg .Nu ska sys. Jörgen bad mig verkligen att inte köpa nåt.Sorry kunde inte låta bli.Han tycker att jag är shoppoholick.

Tequila
Viva mexico blanco, en 80% agave tequila somman med fördel serverarmed en sangrita.Servera som en apritif innan maten.
Sangrita recept
1 del tomat jos
1/2 del färsk pressadapelsin jos
1/1 del färsk pressad lime jos
saltaoch peppra efter smak
Hacka ner jalapenos
Tänka på kryddorna ,den drar ihop sig efter nån dag.
Smaklig dryck

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0