Tequila+Mat= Sant

Idag har jag varit på fotvård och jag undrar Varför gör man inte detta oftare!!!!  Fötterna känns otroligt lena och glider fram bland gästerna.
Idag har varit en bra dag inga sura kärringar och gubbar, en kille trodde till och med jag var en filmstjärna...inte så illa va?
Alla som inte vet...så dricker man tequila sofistikerat inte med salt och citron,det var vad jag försökte förklara för några gäster idag förutom att jag inte kunde få fram det rätta ordet. Sofistikerat=sofeseirat...så nu vet jag hur man säger sofistikerat;-) Man blir aldrig för gammal för att lära sig nåt nytt....
slutligen vill jag bara säga: om man frågarefter en rekomendationom husets vin är bra och får till svar....ännu har ingen klagat!  är det bra eller dåligt????? (GammlaAllemans bar...hörnan,malmskillnadsgatan/mästersamuelsgatan.
Fortsättning följer.... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0